Candelario, Dag 5 Lördag

Idag vaknade jag vid 11 nångång, gick upp, åt frukost och kollade klart på "Tracey".

Den var väl rätt bra, men inte alls så som jag trodde den skulle vara, och väldigt konstig. Men jag ger den cred för att vara jävligt originell. J

Sen kollade jag på en till film, "Control", som handlar om Joy Division, eller, mest sångaren då, hans liv.

Den var också bra. Tragisk.

När jag kollat klart på den åt vi lite mat här hemma, och sen gick vi ut en stund, och bestämde oss för att gå upp till en flod som låg rätt nära här.

Jag gick på min egen lilla upptäcktsfärd när vi väl kommit fram dit. Tog av mig skorna, tog kameran i handen och vadade i det kalla vattnet och hoppade från sten till sten nästan ändå högst upp i floden, och fotade en massa.

Ärligt talat blev det inte så många unika eller riktigt fina bilder, eftersom jag fokuserade mest på att varken ramla eller tappa kameran i vattnet. Så det blev mest suddiga bilder på minivattenfall. :P haha, men det var trevligt  ändå. J

På vägen dit och hem träffade vi på en söt häst som stod där i en hage helt ensam. Den var så fin. Vit. Men den hade nog inte blivit omskött på ett tag... och flugorna bara surrade runt den och satte sig i dess ögon och så... stackars.

Men iaf... så gick vi hem igen, och sen gick vi tillbaka en bit och köpte simglasögon... som jag sen råkade ha sönder för att jag skulle justera hur stora de skulle vara vid näsan... och jag gjorde som det stod på paketet, men ändå gick de sönder... :/ irriterande. Men men... de var billiga ändå. Kan säkert köpa nya sen...


Får se vad som händer senare idag... blir väl nån bar igen antar jag. Men det är mysigt faktiskt. J


Senare:


Jupp, vi gick som vanligt till en bar, eller, ja, egentligen flera då. :P

Vi mötte de andra nere i parken, och efter det gick vi till den första baren på vår barrunda. Satt där och drack diverse drycker (jag cola som vanligt. :P igen), och babblade.

Sen gick vi vidare till nästa, och efter det gick mamma och lillebror hem och sov, och resten av oss gick vidare till den sista baren för kvällen. Den var mysig. J

Sen blev väl klockan 1 ungefär, och vi gick hem igen.

Kollade inte på nån film ikväll, utan gick och la oss på en gång.


Juste, idag fick vi en ny medlem i vårt crew... öh, eller vad man nu ska kalla det. Haha. En medlem i den svenska gruppen i Candelario alltså. Och den medlemmen är min styvpappas bror. 


Bilder:
 
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0