Candelario, Dag 6 Söndag

Hej hopp!

Idag vaknade jag i rätt rimlig tid, gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordning.

Sen gick vi ner till poolen.

Solade och badade och läste klart min bok. Nu är den slut... L men får väl börja på nån ny.

Den var hysteriskt rolig på vissa ställen.

Solade och badade lite mer, åt en bocadillo och drack ett glas cola, som jag brukar göra vid poolen till lunch, och så solade vi och badade vi ännu lite mer. :P och lyssnade på musik. J

Sen gick vi hem igen, och kollade på "Liftarens guide till galaxen".

Och sen blev det som vanligt en barrunda.

Avslutade kvällen på vårt favoritställe.

Och sen gick vi hem och gick och la oss.

Bilder:

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0