Candelario, Dag 7 Måndag

Idag vaknade jag sent. Vi skulle alla träffas på en bar/restaurang där vi skulle äta med några gamla vänner till familjen (som jag inte kände alls...)

Det var väl rätt god mat och så, men det blev långtråkigt efter ett tag, för oss som inte var så bra på spanska...  så jag, lillasyster, lillebror, deras kusin som är lika gammal som mig och hans flickvän gick till en liten souveniraffär och tittade runt ett tag...

Blev rätt långtråkigt det också efter ett tag, så vi försökte hitta nån mer affär som var öppen, men det var siesta, så det gick inte så bra.

Så vi gick tillbaka till baren igen, och sen gick vi hem.

Väl hemma började vi kolla på "A lot like love".

Sen gick vi med mamma till poolen och tog oss ett kort dopp innan vi gick hem igen.

När vi sedan kommit hem köpte vi och lagade mat, bråkade lite, och så gick vi ut igen, på barrunda som vanligt. Och för första gången på hela resan beställde jag inte en coca cola (!) utan en öl. Var sugen på det. :P

Fast det blev bara en bar för mig denna kväll eftersom jag skulle upp rätt tidigt morgonen därpå... dock gick jag nog och la mig senare än de flesta i alla fall, men det bortser vi från...

När jag kom hem kollade jag klart på filmen och sen gick jag och la mig.

Bilder:

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0