Candelario, Dag 9 Onsdag

Tja.

Idag vaknade jag sent, mycket senare än vanligt, på grund av min slutkördhet.

Gick upp, åt frukost, och chillade länge.

Sen gick jag och familjen till poolen.

Badade ytterst lite, satt i solen ytterst lite och satt i skuggan för det mesta.

Läste lite, lyssnade på Saosin och bara satt. Låg lite också. :P

Väldigt segt. Väldigt.

Satte oss i baren och beställde en patatas con aioli och jag drack en cola (big surprise). :P haha. Sen drack jag en cola till och åt remmar. J och vi babblade massor och jag blev lite irriterad.

Sen gick vi och satte oss igen, och jag lyssnade mer på musik...

Och sen gick jag och mamma hem.

Väl "hemma" fixade jag lite med packningen, åt goood mat mamma lagat (spaghetti och köttfärssås... muuums!), tog en dusch, och sen gick jag, mamma och lillasyster ner (och upp) till alla affärer som finns här i candelario, och försökte hitta presenter till min vän A och storasyster. Och lillasyster letade efter nåt till sig själv.

Jag hittade ingenting av värde. :/ förhoppningsvis hittar jag nåt imorgon kväll, då la fiesta börjar, och marknadsstånden öppnar. J

Sen gick vi runt lite, satte oss och väntade, jag fotade lite, vi väntade lite till, skrattade åt mina foton på mamma och lillebror, och sen gick jag hit och lämnade lillebror som ville vara hemma ensam för att få frihet. Haha. Söt. :P "jag är född till frihet" sa han.

Sen gick jag ner till de andra som satt vid ett bord där resten av vårt lilla crew, som blivit 2 pers mindre nu, satt och åt. Vi tog oss varsin dricka (gissa vilken jag tog! :P) och köpte in lite chips, och satt där och pratade.

Sen gick mamma hem, och sen mamman i det andra gänget, och då var det bara jag, lillasyster, styvpappa, styvpappas bror och pappan i det andra gänget kvar.

Vi gick vidare till en annan bar och jag och lillasyster tog varsin chokladdryck, satt och var trötta, och lyssnade inte på vad de andra pratade om så intensivt.

Istället gick vi utanför och lekte lite med slutartiden på min kamera. Gjorde oss till spöken.

Och sen tog vi nyckeln och gick hem och la oss.


Bilder:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0