Det är så roligt

när ni kommenterar.
måste bara säga det än en gång, som svar på era kommentarer.
det är verkligen kul att fler läser och tycker om bloggen, och om ni har några tips för hur jag ska få bloggen ännu bättre är det bara att säga det. :)

nu kommer jag ju vara borta i tio dagar från och med tisdag, och då kommer jag tyvärr inte kunna blogga.
kommer att ta med mig min laptop, men kommer inte ha råd med att ha internetanslutning där. så då kommer jag inte blogga nånting.

Men när jag kommer hem, den 25 Juli, kommer bloggandet börja igen, och då kommer jag ha massor att skriva om och massor av bilder att lägga upp från vår resa. :D

Efter det kommer jag nog resa iväg igen, ganska tätt inpå (har inget riktigt planerat än men vi SKA åka. har jag bestämt)
så vi får se hur det blir med bloggandet då. :)

men i alla fall, kul med nya läsare. och kommentera gärna om vad som fattas här i bloggen.

kram på er! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0