Escada Moon Sparkle

Jag har ett litet tips för er som kanske funderar på att köpa en ny parfym... eller nåt sånt.
haha, var bara tvungen att skriva om den i alla fall.
När vi var i taxfree-butikerna på Barajas i Madrid hittade jag en ny (för mig i alla fall) parfym från Escada.



Den luktar så jävla gott! jag kunde inte köpa den för jag är rätt fattig just nu... men jag tog ett prov, som jag bara luktar på hela tiden. och när jag får pengar ska jag helt klart köpa den.
ni kanske inte har samma smak som mig på parfymer... men jag tycker om den i alla fall. lukta på den nästa gång ni är i en parfymaffär (om den finns alltså...). SÅÅÅ GOOOD!

min absoluta favoritparfym kommer från Escada, denna:



Escada Magnetism. har köpt den 2 gånger. :P hihi. när jag har parfym på mig är det den jag bär. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har Moon Sparkle, håller med attd en luktar jätet gott MEN den sitter inte länge. Tråkigt men sant :(

2008-07-28 @ 14:04:01
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0