Fan vad tomt det känns

Nu har jag nyss kommit hem från A. lämnat min vovve.
det känns bra, men ändå inte.
Jag känner mig tom.
Skulle ha velat suttit hemma hos henne tills sista sekunden innan vi åkte, men det hade inte riktigt funkat.
Jag började gråta när jag satt där på golvet hos min vovve och skulle säga hejdå.
som min syster sa när vi lämnade kissen, det var som en klump i halsen, kunde typ inte prata.
vilket egentligen är helt sinnessjukt, eftersom vi bara ska vara borta i tio dagar.
men i alla fall.

när jag kom hem innanfäör dörren väntade jag mig något slags välkomnande.
även om jag nyss lämna bobo hos A kändes det som om han skulle komma och hälsa mig välkommen när jag öppnade ytterdörren, men det gjorde han inte.
Ingen kisse fanns där heller för att be om lite mat.
Och alla andra har gått och lagt sig.

Själv tänker jag inte gå och lägga mig alls ikväll.
Jag sitter uppe tills de andra vaknar.
även om jag försöker sova kommer jag inte kunna. It's no use.

Skriver mer senare.
nu måste jag göra mig i ordning lite...

lägger upp bilder och sånt sen också, och skriver fler inlägg om alltihopa.
kommer bli lite som en uppesittarkväll/natt för de som vill och orkar. :)
annars får ni bara läsa det imorn bitti.

I'll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0