Fejk-glamour dress-up

Lekte lite dress-up här förut när jag gick igenom mina alla smycken.
hittade ett halsband och ett par örhängen som jag fick på en av mina födelsedagar för några år sen av några gamla vänner, och en ring jag köpte i USA. de passade ihop tyckte jag, och tänkte att jag skulle pröva dem tillsammans med en gammal klänning som jag hade på mig när vi hade Nobelmiddag i grundskolan för några år sedan.
 haha. quite glamorous dont ya think? :P

    



Smyckena är nog relativt billiga, men de ser ju rätt fina ut eller hur?
de ska definitivt sparas ifall att nåt speciellt event dyker upp. :P hehe.

och jag är fortfarande förälskad i mina vita naglar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0