God morgon...

öhuum... vaknade för typ en timme sen. höhö.
mamma gick ut med hunden, så då kunde jag sova. och det var skönt, för jag behövde det verkligen.
var dum nog att gå och lägga mig vid typ halv 3, 3 igårnatt...
det är sjukt hur snabbt tiden kan gå när man fastnar i såna knäppa saker som att sitts och kolla på bildspel på youtube. varför kollade jag på sånt för? vet inte riktigt... knas i alla fall.
om runt 2 och en halv timme ska jag iaf gå till jobbet, eller åka då... rättare sagt. :P
är inte alls på att jobba idag.
 jag vet säkert att J inte kommer vara där, för hon ska resa bort, och M kommer nog inte heller vara där, för han sa att han skulle jobba på morgonen. den enda som skulle kunna vara där som jag känner är en tjej från första dagen, Y. får hoppas att hon är där. orkar inte sitta där själv i 4 timmar... :/
men men... nu ska jag chilla lite, hjälpa mamma med hemmet om det finns nåt att hjälpa till med, och ja... göa mig i ordning så småningom. 

kanske skriver mer innan jobbet, annars efter.
 kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0