God morgon

Morsning folk! :D
vaknade för typ 2 timmar sen.
usch, asirriterande. imorse var det typ 4 gubba/män som satt precis utanför mitt fönster (nedanför då alltså), och babblade ashögt. GAH! jag kunde typ inte sova, de bara babblade och skrek om vartannat. och SEN, näör jag väl gått upp ur sängen, hade de gått. Irriterande jävlar. och dessutom satt det några och pratade där igårnatt också... kanske var samma människor som hade suttit där hela natten eller nåt. aja. bajs på det. :P
vaknade ju iaf, och försökte få min vovve att redsa på sig. han börjar typ få problem med lederna, så han bara ligger och skakar i benen och kan inte resa på sig på mogonen... :( men det går över efter ett tag när man varit ute, och då är han piggare än nånsin. :)
sen gick vi in igen, och jag åt lite frukost, och nu sitter jag här i sängen och kollar på rachael ray.
 ska kanske cykla med familjen och bada sen. :) om det fina vädret håller i sig. 

skriver mer senare.

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0