Good morning

morsning på er!
vaknade för en liten stund sen i tron om att jag var tvungen att gå ut med hunden, men det visade sig inte vara fallet. mamma är ute med honom nu istället. så jag fick en liten chill morgonstund istället.
synd bara att det inte finns ett skit på tv:n. :/

Ikväll ska jag jobba.
innan det ska jag göra nånting.. mamma sa nåt om att åka och bada. får se om jag hinner det... tveksamt.

herregud... nu börjart jag tänka på att mitt hår faktiskt är borta.
det blir nästan lite som att tänka på en kompis som flyttat från Sverige, fast kanske inte riktigt på samma sätt, men ändå.
jag tänker på vår tid tillsammans och sånt skit. :P haha...
men det känns liksom lite sorgligt.
även om jag passar mycket bättre i kort hår enligt många andra så har jag ju haft mitt långa hår så länge, man saknar det lite....
men men...

wohoo, bra program. Jay Leno. :P

nu ska jag chilla framför tv:n.
och evetuellt äta lite också... maaaat.

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0