Har jag inte skrivit än?

Tja.
sitter här i min sköna säng och äter choklad... igen. snart slut.
jag är sjuk i huvudet, kan typ äta upp en hel marabouchoklad på en halvtimma ungefär... men gott är det.
har typ blivit som en drog för mig... :P

imorse vaknade jag inte vid klockan 5, men jag måste varit väääldigt sovande, för jag hörde inte ens nån klocka, iaf inte vad jag minns... så mitt lilla experiment blev förstört. :/ jag ska försöka imorn igen... men kommer nog inte gå.
idag har jag mest spelat wii... först lite dragonball budokai tenkachi 2 med lillebror, sen massa massa rayman raving rabbids 2 med lillasyster... vi körde ALLA spel på hela spelet... jobbigt, svettigt, men roligt. :P men lillasyster vann över mig...

har fotat lite också... :)
kan lägga in några bilder här sen... om en halvtimma ungefär. så stay tuned... :D

hörs snart igen...
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0