Home at last... typ. :P

Tja.
är hemma igen efter 2 dagar hos A.
jo... åkte ju på jobbintervju i tisdags kväll, det gick väl bra, men jag fick inte jobbet.
efter det åkte jag hem till A. chillade, åt gott, och gick på en veeeldigt lång nattpromenad (typ 2 och en halv timme) och snackade om allt möjligt... började kolla på "Cloverfield" klockan typ 3, orkade inte se hela, somande med kläderna på bara sådär... 
vaknade, gick ut med hennes vovve, chillade vid tv:n länge, åt ostbollar till frukost, åt på max till lunch, och gick låååångt för att bada i hammarby sjöstad. 
badade, svingade, satt i vattnet och solade lite. 
så gick vi hem. 
chillade mer framför tv:n och ja... orkade inte åka hem.
sov där en natt till, vaknade, kollade på tv. 
vi var båda helt döda... ingen aning varför, bara var det. :P
och så åkte jag hem vid halv 4 nångång.... 

nu ska jag gå ut med vovven snart... 

juste, vi har beställt biljetter för vår resa. :) vi tar bussen ner till Helsingborg på måndag. :D och stannar en vecka.
ska bli roligt.

nu måste jag gå...
skriver mer senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0