Idag känner man sig konstig

Ja.
för idag är dagen då vi ska läömna bort djuren.
Man ser på dem att de börjar förstå vad som ska hända, och de ser lite ledsna ut, är lite stirriga... usch.
det är så jobbigt.
jag vet ju att min vovve kommer ha det bra, men kissen vet vi ju inte riktigt med.
han kommer nog säkert ha det bra han med, men det kommer ju inte alls vara samma sak som här hemma.
och så kommer ju vi sakna dem också.

just nu har jag inte riktigt tid att skriva.
syster har kommit på besök igen och vi ska umgås lite innan vi måste åka.
vi åker hemifrån klockan halv 4, för att lämna mig och bobo hos A, medan lillasyster och styvpappa åker med kissen till kattpensionatet långt bort åt helvete, och sen kommer de och hämtar mig efteråt.
 jag skriver mer senare.
antagligen när vi kommti hem igen.

kram sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: erika

Gå in på min blogg för att se vinnaren i tävlingen!

Kram Erika

2008-07-14 @ 21:09:15
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0