Ingenting :P

Tja.
sitter här och gör mest ingenting...

gud vad läskigt det var att duscha med den nya klippningen.
jag brukar alltid dra en massa i håret och bara skölja det, torka ur det med händerna... nu hade jag inget hår att dra i. det bara tog slut. :P haha. leeskigt.
men det torkade galet mycket snabbare än mitt långa, tjocka hår. :D

humm....
nu ska jag göra mer ingenting och sen börja göra mig i ordning för jobbet.
känner inte riktigt alls för att åka och sätta mig och ringa i det här fina vädret, och det känns aldrig som man riktigt har tid att hinna vara ute innan jobbet.... även om jag nog egentligen har det.

nu är det Ellen Degeneres på tv. hon är skön. :P

skriver kanske mer innan jobbet, annars efter. :)

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0