Jag glömmer...

...bloggen.
eftersom jag inte kunnat vara inne på internet på 10 dagar så känns det inte som något jag borde kunna göra... så jag glömmer bort.

idag har varit trevlig, vaknade rätt tidigt, för att var jag utan förliktelser, och bestämde mig för att gå ut med min vovve. han blev glad. :) han blev lite sur på mig igår när det visade sig att jag inte gick ut med honom på eftermiddagen utan lät min mamma och styvpappa göra det istället, för jag var så trött, så jag gick ut med honom nu istället. :) tog med mig kissen också.
sen bestämde sig familjen för att cykla ner till en sjö och bada lite, men vi kom bara halva vägen innan vi vände om igen. ingen var riktigt sugen på det egentligen. :P haha.
när vi kom in igen slappade jag framför min tv ett långt tag, och sen hjälptes jag och mamma åt att fixa mat till folket. MUMS-mat. :D
vid halv 5 kom min kära storasyster hit för att hälsa på, och vi åt tillsammans allihop. blev så jävla proppmätt... tror nästan jag åt mer på en måltid än jag gjorde hela resan... eller... nej, nu ljög jag nog... har ju gått upp lite sedan resan å jag har nog ätit en del där också. :P haha. men gott var det och mätt blev jag i alla fall.
sen tog vi det chill ett tag, pratade, åt godis...
och så gick jag, storasyster, lillasyster, kisse och vovve ut på promenad i skogen.

efter det kollade vi på en film, Nina Frisk. humm... svensk film. helt okej, men inte så bra... kunde ju haft ett klart mål, men det hade den inte. då blir det inte lika intressant.
och sen gick syster hem, och resten av oss (eller, bara jag och lillasyster stannade ända till slutet) kolllade på en till film, Chicago. den var najs. jag älskar "Cell block tango". så snyggt.

här får ni se den:



bra va? :)
Och nu ar jag gjort mig i ordning för sängen... är faktiskt riktigt trött.
imorn kanske vi åker och badar, vet inte riktigt... får se. :)

hörs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0