Jag har inget att skriva om...

nej... eller, jo, faktiskt har jag väl det egentligen... men jag skriver ändå inte.
vissa saker är väl kanska värda att nämnas.

idag blev jag väldigt chockad över ett visst samtal där ett nummer visades som jag inte kände till.
de som ringde mig var burger king...
och anledningen till att burger king ringde mig var att igår tog min kära syster befälet över mig och mitt arbetande liv igen, och bara sa till mig att skica ett mail till Burger King.
det var inte alls välplanerat, hon bara kollade ams.se, hittade en burger king inne i stan och skrev ett litet mail och bifogade mitt CV som vi var tvunga att göra några få ändringar på innan vi skickade iväg det.
så skickade jag det.
och idag ringde de.
och jag blev så jävla chockad.
jag hade inte ens tänkt att det skulle leda till nånting att jag skickade ett mail, och definitivt inte nu på en gång, men dt gjorde det...
och nu ska jag dit på intervju imorn kväll.
haha.
usch... intervju... läskigt.
jag är så ny när det gäller sånt här... amatör.
var tvungen att låta syrran hjälpa mig fatta mitt lönebesked och varför det stod som det stod.
men... man lär väl sig efter ett tag.
förhoppningsvis får jag jobbet, för jag behöver nog faktiskt de extra pengarna.
nu gäller det ju inte sommarjobb längre, utan ett jobb jag har samtidigt som jag går i skolan, så jag ska jobba kvällar och helger...
ch så ska jag säga upp mig från mitt nuvarande jobb. orkar inte sälja saker per telefon längre.
och så tjänar jag dåligt...

så... jag hade visst saker att skriva om i alla fall. :P haha.

Och juste.
Jag planerar en resa.
Med A.
 kanske har skrivit det förut, men nu är det nästan officiellt.
vi har ju inget exakt datum än eller så, men vi har nog bestämt nästan att det blir nästa vecka vi åker.
till Helsingborg.
så ska vi vara borta en vecka.
båta över till Danmark typ varje dag. :P

Men... nu hade jag nog inte så mycket mer att skriva om i alla fall...
Har varit rätt... öhm... konstnärlig idag.
jag och lillsyrran fick för oss att vi skulle göra nåt konstigt konstverk av lite träbitar och stenar... som sedan utvecklades till träbitar, stenar, färg, mindre stenar, glödlampor, batterier, aluminiumbollar, burklock, en kopp och en gammal mobiltelefon... haha.
det blev ingen färdig produkt, för limmet torkade segt... men jag målade mobilen och vi satte ihop några delar i alla fall... kanske fortsätter nån gång... :P

Nu blev det för mycket skrift på en gång nästan... förlåt.

ska gå nu... skriver mer sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0