Jag längtar

Ja. det gör jag verkligen nu.
Tänk att jag inte ens skulle ha följt med från början!
Om inte mamma tagit det där samtalet med mig om jag var säker på att jag verkligen ville stanna hemma så skulle jag säkert inte följt med heller.
nu kommer jag ha tio dagar av sol, bad och äventyr istället för att vara hemma nästan hela sommaren.
vi satt och kollade på satellitbilder på google nyss, på staden vi ska till och bergen vi ska gå upp för.
jag ser speciellt fram emot att komma upp till toppen av det där berget, vi ska gå till några laguner som finns där, och det kommer nog vara världens utsikt.
Jag ser fram emot det.
Särskilt att fota alla platser som jag glömt bort. :)
så, många bilder kommer läggas upp när vi kommit hem igen, det är jag väldigt säker på.

Jag längtar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0