Jag vill åka nu, fast ändå aldrig.

Usch.
nu är det en och en halv timme tills vi ska vakna.
eller, jag är ju redan vaken, men ja...
jag är hungrig, rätt trött, och saknar min vovve.
jobbigt det här.

på ett sätt känns det som jag vill åka på en gång, så man kan komma iväg, vara på resande fot, och komma till Spanien, för då tänker man inte lika mycket på att djuren inte är hemma hos en.
Men på ett annat sätt vill jag inte åka på jättelänge, för just nu har jag kontakt med A över msn och sms om hur det går med bobo, och när vi åker kommer jag inte kunna ha det längre...

Känner lite att jag vill sova nån timme innan vi ska vakna... men ändå inte. så jag tror jag håller mig vaken.

skriver mer senare.

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0