Kollar film...



Jupp. just nu sitter jag och 2 andra familjermedlemmar och kollar på filmen "Heartbreak kid". rätt rolig.
 
var nere vid en sjö och badade förut, tog oss ett litet kvällsdopp. det var faktiskt rätt varmt i vattnet. efter ett tag i alla fall. :P

men som sagt... kollar film. ska fortsätta kolla snart, om de kommer in igen... de springer och jagar kissen. men det är egentligen rätt värdelöst eftersom man aldrig lyckas få tag i honom... han bara springer in i taggiga buskr och ger en rivsår på benen (han rivs inte, utan taggarna rivs...)

men ja...

är fortfarande trött. ska få en god natts sömn inatt och vakna seeent imorn.
skulle säga att jag tänkte gå och lägga mig tidigt om det inte vore så att jag redan visste att jag skulle bryta det... vilket jag skulle göra.

skriver mer senare. kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0