Makeovers...

Jag ska klippa mig på onsdag, och funderar på HUR jag ska klippa mig...
jag har kommit fram till att jag vill ha det ungefär axellångt, väldigt uppklippt, och ja... typ rätt "taggigt"...
tror inte jag kommer orka ha nån lugg eller så, för det är jag så dålig på att underhålla.
det ska vara en frisyr som är lätt att hantera och fixa till så att det ser snyggt ut.
humm...

men i alla fall... så när jag satt och funderade tänkte jag h lite roligt samtidigt.
så jag blev medlem på en sida och provade massa olika frisyrer... :P


vilken av de här var snyggast på mig?


                               före                                                         efter


sen lekte jag lite... :P


Någon som har nåt förslag om hur jag ska klippa mig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0