Måndag

Hej.
idag har jag nte gjort så värst mycket vettigt...
vaknade försent, gick ut med vovve och lillasyster i regnet. 
sen typ chillade jag hemma, och så åkte vi till farsta... igen. för att byta in några x-boxspel. köpte ett wii-spel för pengarna vi fick, men det var inte så jättekul... :/
och aj. slog i bakhuvudet på bilen precis innan vi skulle åka, och ända sen dess har jag känt mig lite konstig... 

just nu ligger jag och kollar lite halvt på CSI NY...

imorn ska jag jobar på kvällen. hoppas jag säljer mycket. om det är samma kampanj som förra gången går det nog bra, men det är man aldrig säker på om det är... hoppas hoppas.   

nu ska jag återgå till tv:n.

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0