Mina vita naglar...

Jag har velat ha ett vitt nagellack ett tag nu.
sa det till min lillasyster när vi köpte vårt gröna nagellack, men hon sa att hon redxan hade ett.
idag hittade hon det, och nu har jag vita naglar.
jag tycker det är asnajs. :)

jag tror nästan jag ska börja samla på nagellack, typ nim nya hobby.
hittills har jag (tillsammans med de både jag och lillasyster min använder) vad jag vet om ett svart, ett vitt, ett rött, ett ljusgrönt, ett guldigt och typ nåt bronsaktigt som jag inte haft på mina naglar på länge...
jag längtar efter ett blått, ett gult, ett lila och ett rosa. så har jag typ alla "basfärger" enligt mig. vore kul med ett mörkare grönt också, och typ ett orange. :)
när jag får pengar, jag ska köpa. :D

här är mina vita naglar i alla fall:



  

vad tycker ni om vita naglar? snyggt eller inte? :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0