Mitt hår blir inte tovigt

Jag kan numera göra i princip vad som helst med mitt hår, rufsa till det riktigt ordentligt eller bara svänga som en galning , utan att det blir tovigt.
rätt skönt faktiskt.

jag börjar vänja mig vid min nya, väldigt korta (om man jämför med innan) frisyr.
den är najs.
lätt att fixa, lätt att hantera, lätt att tvätta, lätt att torka...
lätt helt enkelt.
och snygg.
jag tror jag passar bättre i kort hår faktiskt.

och DESSUTOM har jag inte tappat nåt hår sen jag klippte det kort.
jag tappade ju som sagt en himla massa hår lite överallt precis innan jag klippte det, och det började bli väldigt jobbigt för både mig och resterande familj som var tvúngna att stå ut med mitt hår överallt...
men nu ramlar det inte längre. :)
måste ha berott på att det var för tungt eller nåt... låter konstigt, men det måste ju vara så... antar jag.
äsch, jag är ingen hårexpert, jag bara antar saker. :P

men iaf. det blir inte tovigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0