Ska börja packa snart igen...

Måste packa klart snart.
imorn kommer jag nog ha fullt upp mest hela dagen.
så det smartaste vore ju att få själva packningen klar idag, så att jag kan fokusera på allt annat imorn. för på tisdag hinner jag nog inte ens tänka. :P

så.... just nu sitter jag och laddar ner lite mer Saosin att ha på datorn innan resan, och har laddat på mp3:n med sån musik jag vill ha under själva flygresan och taxin.
och snart blir det som sagt packning. :)

haha. man får ju bara ha med sig 1 dl vätska i handbagaget numera ( iaf som man har med sig innan man kommer till flygplatsen och gått igenom kontrollerna). :P knas. så vi måste köpa dricka och sånt där. de vill säkert bara tjäna mer pengar. haha. nej... det är ju bra med säkerhet och så, men det känns lite överdrivet även om det kanske är nödvändigt.

Börjar få lite ont i huvudet... usch. hoppas det inte håller i sig.

skriver mer senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0