Tänka resa

Hej.
Jag skulle ju ha gått till jobbet idag... men jag började helt plötsligt må illa, så jag sjukskrev mig.
Jag vet inte om jag började må illa på grund av det faktum att jag skulle jobba idag och inte kände för det, eller om jag börjar bli lite sjuk. förhoppningsvis blir jag inte sjuk i alla fall, eftersom vi snart ska åka till Spanien!
Det känns ändå bättre att inte jobba... då kan jag fokusera på resan och allt som behöver göras och fixas innan resan nu dagarna innan.

Så... på Tisdag åker vi. väldigt tidigt på morgonen. flyget går 07.45, så vi måste gå upp vid typ 4 om vi ska hinna allt. herregud. :P jag hinner ju knappt somna. jag behöver nog inte ens gå och lägga mig, 4 är ju en rätt vanlig tid för mig att gå till sängs... höhö. inte bra asså...
på måndag är det lämna-bort-djuren-dagen. usch. jag kommer typ börja gråta. även om jag bara ska vara borta från min vovve i tio dagar kommer jag sakna honom sjukt mycket. och även om jag vet att han kommer ha det bra och lära sig en massa kommer det kännas jobbigt att lämna bort honom.
när jag tänker efter var det flera år sen jag senast var borta från min vovve längre än några få dagar.
sist jag reste utomlands var 2005, när vi åkte till Bulgarien.
jag och min vovvebo har fått en mycket bättre relation de senaste åren. :)

snart är det dags att börja tänka lite mer på vad man ska ha med sig och så... hihi. kuligt. :D

Så... idag blir en hemmadag utan jobb i alla fall.

skriver mer senare.

kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0