Tzova? njaee...

känner inte för att sova...
men på nåt sätt känns det som om jag borde.

jag får i alla fall INTE bli invand i mina gamla sovvanor igen, för då kommer allt bara fuckas upp.
 det är inte smart att gå och lägga sig sent och vakna sent...
för jag måste ändå vakna tidigt ala vardagar i alla fall så.
så det får vi helt enkelt se till att inte göra.

Såg lite av en film... "Letters from Iwo Jima". den var rätt utdragen kändes det som, och jag orkade inte se klart på den, eftersom det var mitt i natten och skit. skulle vilja veta hur den slutar, men vet inte om jag nånsin kommer orka kolla klart på den.

Nu ska jag checka lite grejer på datorn, men sen ska jag faktiskt försöka sova.
FÖRSÖKA.
det betyder inte att jag kommer att lyckas, men man kan ju alltid ge det ett försök.
om jag inte kan är det bara att läsa lite.
av någon anledning lyckas jag alltid somna när jag läser.
vet inte varför, för jag tycker om boken jag läser, och vill veta vad som händer, men ändå stängs mina ögonlock sakta men säkert, och jag vaknar nästa morgon med boken antingen brevid mig i sängen eller nere på golvet.
 
Nej... nu babblar jag igen.
ska sova.
nästan.

gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0