Varför är de kända bloggerskorna så populära egentligen?

Vad är det som de riktigt kända bloggerskorna har gemensamt?
Vad är det som egentligen gör det så kul att läsa?
Jag läser nästan inga av de kända bloggarna, bara kollar in lite då och då för att försöka lista ut vad det är som gör dem så populära. kan inte riktigt förstå det.
de har väl rätt så bra med pengar, de flesta av dem. är det enda jag kan hitta som är gemensamt.
men de skriver ju om i princip samma saker som många andra bloggare, så vad är det som utmärker dem? egentligen?

Beats me.

Nån som har nån idé?

Kommentarer
Postat av: Therése

det beror nog på vad man menar med de riktigt stora bloggerskorna. Om man tänker Blondinbella och tex Natascha Peyre (rätta mig om jag stavat fel) så är det nog för att de är redan relativt kända (inte blondinbella), de har en egen stil som utmärker sig, och de uppdaterar ofta.

Om man tänker i sminkbloggvärlden (den enda jag håller mig uppdaterad inom) så är det lipglossbitch, Rocketqueen, p'ssion, bjooti, och jag kan radda upp hela natten så där sätter jag punkt trots att jag hade velat ha med fler. De skriver något som riktar sig till en speciell målgrupp, i detta fall sminktokiga. Detta är en mindre folkgrupp, men ändå en regelbunden. Men jag tror det i regel är, uppdatering, intressen, och att göra sig sedd.

Hehe blev en lång kommentar!

Mvh Therése

2008-07-13 @ 00:29:14
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, det är bara bra med långa kommentarer. :D

ja, de som redan var kända från början kan man ju förstå att folk vill hålla sig uppdaterade om vad de håller på med, och om det är något vissa personer är speciellt intresserade av kan jag ju också förstå. men som du säger måste det ju bero mycket på uppdatering och så. :)

2008-07-13 @ 00:58:41
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0