Wohoo... eller nåt. :P

Tja.
sitter just nu hemma hos A alldeles ren och fin... har haft på mig en ansiktsmask och skit, färgat hennes hår och klippt lite... leeskigt.
det gick riktigt bra för mig på jobbet idag faktiskt. var inte alls på att gå dit till en början, men när jag väl kom dit och började sälja gick det uppåt. :) sålde 39 produkter på 4 timmar, och tjänade ungefär 550 kronor tror jag... det är näästan 140 kronor i timmen! sjukt... och M var där också... trodde han skulle jobba morgon, men det var tydligen imorn. så jag var inte ensam... :D
träffade A direkt efter jobbwet och vi åkte hem till henne och åt mat. sen har vi gjort det jag sa vi hade gjort tills nu typ.. :P
nu blire chill!
skriver mer imorn när jag kommer hem.
kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0