02.00 SOVA

Japp...
Imorn ska jag ju jobba från 17.00-21.00, så man behöver sömn.
Prata i telefon i nästan 4 timmar i sträck är5 inte så lätt som man kan tro. går det ite bra med försäljningen ett tag blir man lite irriterad och trött. och vissa bara snäser.
men jag ska egentligen inte säga nånting, har ju bara jobbat där 3 gånger hittills. haha. :P
annat med J som jobbat där hela 9 månader (!).
hoppas nån jag känner är där imorn. nån från första dagen...
fick ett samtal ifrån dagiset som jag jobbade på som städare nåt lov idag också, de villa ha dit mig på torsdag, men jag tackade nej. jag vet inte om jag kommer orka´. dessutom har jag ju ett jobb nu, och där lönen är mkt bättre än på dagiset...
känner mig dock lite taskig, för de frågade ju om de kunde kontakta mig om jobb i framtiden och jag sa ja, och de har typ smsat och ringt flera gånger, men jag har aldrig kunnat jobba... men men... 

nej, även om jag inte är trött nu så måste jag sova. 
vill vara pigg imorn, vilket jag inte kommer vara iaf, men om jag går och lägger mig liite tidigare kanske jag blir liite piggare. :)

kraam på er. 
sov så gott!
<3 

Kommentarer
Postat av: Katie

Vad härligt! jag blir riktigt avis! Hoppas du har det superbra!

2008-06-24 @ 13:10:55
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0