Ärligt, kollade jag nyss på en hel fotbollsmatch?

ja... tydligen.
tråkigt bara att jag kollade på den segaste av dem alla (om jag förstått det rätt)... det var sjuuukt segt i början av första halvlek, sen började det bli lite hetare på gröten, men sen enfter pausen blev det rätt segt igen...
en onödig kommentar av en person utan namn gjorde att mina strulande hormoner blev galna och gjorde så att jag började böla som en galning. så jag stängde in mig på mitt rum och kollade klart själv istället. då kunde jag inte riktigt koncentrera mig, men inte gjorde det nån skillnad iaf, eftersom vi förlorade... tråkigt. men aja...
jag har inte riktigt förstått än om sverige kommer få spela nåt mer nu, men jag hörde nåt om en match mellan sverige och holland. får väl se...
segt som sagt iaf.
ingen som helst energi från sverige som jag såg det, och det blev rätt tråkigt. försvarsspelet blev ju väldigt mkt starkare sen när det redan var "för sent"... men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0