Att såna svin faktiskt existerar är ju helt sjukt...

Har nyss suttit och läst på hemsidan menarebetterthanwomen.com bara för att jag såg ett youtubeklipp om den här killen och blev så jävla irriterad.



hur fan kan man påstå de sakerna han påstår? och hur kan man som man tycka att det är så jääävla smart och vilja bli som honom?
han kan ju fan inte ha fått nåt i hela sitt liv. och om han har det är det väl av nån av de urdumma tjejerna som faktiskt håller med honom. hur kan man sin tjej/kvinna acceptera det han har att säga?
det finns liksom tjejer som lagt ut en bild på hans hemsida, på sina bröst, där namnet på hemsidan står. wtf?!
så jävla dum i huvudet. 
egentligen borde jag väl inte vara förvånad, men med tanke på hur långt världen kommit när det gäller jämställdhet så blev jag aningen chockad när jag såg det här. 
hur i helvete resonerar en sån människa? jag skulle vilja förstå, faktiskt, för för mig är det någonting som är så långt ifrån verkligheten som det bara kan komma. 
äsch, jag orkar inte ens skriva mer om det, för det är bara jävla bullshit alltihop. blir bara så jävla irriterad... som sagt. 


här är klippet... om ni orkar kolla på skitstöveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0