Bokat och klart!

Jupp, nu är det klart!
Har bokat biljett och bekräftat allt och så...
så nu är det officellt. Jag åker.
har ångrat mig...
haha, nej skoja bara. :P inte har jag väl ångrat mig.
10 dar i Spanien blir nog mycket mer händelserika och roligare än 10 dagar ensam i Sverie med skitväder och en massa ansvar. :D
Kommer dock sakna min vovve. väldigt mycket. men han kommer har det bra iaf, vet jag, eftersom jag känner A och hennes familj, och han får ungås 10 dagar med en annan vovve varje dag. det piggar säkert upp honom.
Buddy kanske kan föra över lite av sin energi till min trötta bo. :)
Och så får vi hoppas att katten har det bra också, men det tror jag nog. såg trevligt ut dit han ska. =)

nu ska jag ut med vovve, och sen åka hem till A. kolla kläääder :D

kraam <3

Kommentarer
Postat av: Katie

Åh vad härligt! Jag blir lite avis faktiskt. vart i Spanien ska du?

2008-06-23 @ 16:11:50
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0