Chips och dipp framför datorn/tv:n en vaken söndagsnatt

vet dock inte hur vaken eller inte vaken en söndagsnatt kan vara egentligen, men det tycker jag att vi bortser ifrån...
jaa... sitter här framför laptopen och kolla onödiga saker som vanligt.
gick nyss tyst som en mus in i det nedsläckta och elt öde köket och hämtade det som fanns kvar av mina chips och min dipp från igår... och ett glas juice (saft?), hade en diskussion med bajb och kurtan för några daar sen om vad som egentligen var juice och vad som var saft. jag har alltid kallat det som egentligen är lättdryck för juice, medan de tycker att det heter saft. de påstod att juice bara var sådan som inte hade blandats med vatten... det låter väl rimligt. men jag tänker fortsätta säga juice, eftersom det är det jag är uppvuxen med. och vem fan orkar säga lättdryck? :P juste, anledningen till att vi kom in på detta var att jag hade med mig en flaska lättdryck till skolan, och cissi frågade typ om det var vatten, så sa jag att det var svartvinbärsjuice, och då blev kurtan vääldigt upprörd... eller nåt sånt. haha. knas.
öhm, vart var jag? right, hämtade mina gottigheter och knallade in i mitt rum igen...
och nu sitter jag här med chipsen i en skål och dippen i en skål i min alldeles speciella och alldeles egna skålhållare. :D som jag gjort på designen...
klockan 01.30 ska det börja nån filmfestival på MTV. så jag kanske sitter uppe och kollar på det när det väl börjar... men vid den tiden kanske jag hunnit bli trött. haha.
just nu har jag bara på MTV i bakgrunden av mitt laptopande... :P

jaa... inget intressant på något vis egentligen det här. men ändå. :)

I will write again...
kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0