Da kväll=skrattfest

Tzänare!
kvällen har varit rätt najs.
vi har ätit väääldigt god mat, och sen min vääldigt goda kladdkaka. var galet mätt efteråt...
efter det blev det skrattfest. jag och min strumpsyster satt och asgarvade aslänge för arr hon sa "men mamma, lina har tagit min tallrik. det där är min tallrik." och jag: "nä, näej. nej..." och sen brast vi ut i skratt. på grund av våra konstiga konversationer på facebook. och självklart fattar ingen annan nånting även om vi förklarar vad det handlar om. ingen idé att ens försöka. 
sen blev det mer skratt med vänner och 2 ggr simpsons. sen var det "min stora kärlek". men jag har redan sett slutet, så jag gick och duschade efter halva filmen ungefär. 
nu blir det mer skratt med Scrubs på sexan... :D

så... skriver mer senare. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0