Det börjar ljusna utanför mitt fönster...

... och ingen är vaken utom jag.
det är rätt trist att sitta uppe vid datorn klockan 04.42 när ingen annan är vaken.
händer ju inte ett skit.
så jag går nog (dvs läggr ifrån mig datorn som jag har i mitt knä där jag sitter i min säng redo att sova) och lägger mig nu... fan för att folk ska sova tidigt. dvs jag... eftersom det börjar bli tidigt. man kan inte riktigt säga att det är sent... det är ju fan snart morgon... eller, inte för mig iofs. jag ska sova flera långa timmar. minst till klockan ett. :) så naajs.

men imorn (eller idag, ikväll... whatever) ska jag inte gå och lägga mig såhär sent/tidigt. för då måste jag ju vara respektabel inför första jobbdagen... klockan 13.00. alltså kan jag inte sova till klockan 13.00. alltså kan jag inte gå och lägga mig vid 04.46.

so it's settled.
jag går och lägger mig nu, tzooover tills dag imorn, och går och lägger mig tidigt. vare sig jag är trött eller inte.

ja gonatt då. eller godmorgon.
jag förvirrar mig själv.

sov gott... ni har säkert redan fått er halva natts sömn redan... men sov gott den andra halvan också. :)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0