En sån härlig dag!

Tja folk!
vaknade imorse vid typ kvart i 10 och var tvungen att göra mig i ordning och gå ut med hunden. var i nte särskilt pepp på det ska jag säga, men sen vaknade jag.
ÅH! nostalgi... skilda världar på tv imorse, kunde inte slita mig... jag verkligen älskade den serien när jag var yngre. såå dramatiskt! haha. kul. åt gottig frukost, och ja, försökte göra mig i ordning samtidigt som jag satt och kollade på skilda världar, och sen var jag tvungen att gå ut med min vovve, han ville inte vänta längre. 
hihi. hade släppt ut kissen innan jag gick ut, och han kom in i skogen till oss sen och följde med oss halva vägen, sen försvann han och vi försökte hitta honom, och sen hittade vi honom på stolen nedanför köksföntret, flåsandes som en hund. han blev väl lite trött antar jag. ^^ asså, han blir mer och mer som en hund varje dag, han flåsar som en hund (det kanske alla katter gör, men jag har inte sett nån annan katt göra det), han följer med på promenad, han lyssnar typ bättre till visslingar än till "kschhh"-ljud, och han gillar när man kliar honom på magen... haha. sööt. inte så konstigt, han är ju trots allt "uppfostrad" av en hund. :P
men iaf. sen gick jag och vovve in, och jag städade lite smått här i hemmet. vill hjälpa till så mkt jag kan här hemma nu, för att visa mamma att jag kan ta mer ansvar än jag gör nu. hon ska börja plugga till hösten, och då kommer hon inte ha lik,a mkt tid att städa, och därför kommer vi andra behöva ta mer ansvar, men hon vill inte börja plugga om hon vet att hemmet kommer falla sönder. så därför ska jag visa henne att jag kan hjälpa till. för jag vill verkligen att hon ska få göra det hon tycker är roligt. :)
sen satte vi oss ute på balkongen och solade lite, men efter ett tag kände jag att det började klia på armen igen, så jag gick in. vill inte att de hemska solexemen ska komma tillbaka igen... 
gud vad solen steker just nu! helt sjukt ju... det är galet varmt. 
hmm... idag ska jag nog mest chilla... tänkte gå och sätta mig och spela simpsons snart. :P och sen... får vi se vad som händer. 

och imorn är det ju skolavslutning! :D
vad har ni för planer för sommarlovet?

hoppas ni får en trevlig dag!
kraam <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0