Fredag, chill som faen!

Tjenare folk. :D
idag har jag inte riktigt haft tid att skriva, har haft fullt upp med att chilla hela dagen. :)
har mest suttit ute och typ... chillat med familj, storstrumpan kom hit också (för er som fortfarande inte förstått vem det är så är det min storasyster...), och vi satt utanför föntret och löste korsord, myste, spelade badminton och "gris?!", och så stod jag och tränade med lillebrors diabolo. kommer ni ihåg diabolon? den var inne för typ 50 000 år sedan, sen gick den ur mode, och nu är den tillbaka! det är fan askul ju. jag börjar bli riktigt duktig, ja, dvs på de trick jag lärt mig hittills. jag kan kasta upp den i luften och fånga den på snöret igen ovch fortsätta snurra, och så kan jag "grinda" (grajnda alltså... :P) då man snurrar den och får den att hoppa upp på en pinne och snurra där, och sen håller jag på och lära mig att... glömt bort vad det hette, men då grindar man på ena pinnen först, och sen får den att hoppa över till den andra pinnen och grinda där med. har klarat det en gång....
haha, tror inte ni riktigt förstår mina väldigt fina beskrivningar, men ändå... :P
jaja, iaf. sen grillade vi fläskkotletter och marschmallows och chillade lite till, och sen, vid typ 8, gick vi in igen. vi har suttit ute i princip hela dagen. :D
när vi kom in satte jag mig och spelade the sims 2 (jag vet att jag är en tönt, men jag bryr mig fan inte! :D)
imorn blir det nog till att sola och bada med familjen (inklusive ett stycke stor strumpa), och sen ska jag, ÄNTLIGEN, börja övningsköra. :) vi har bestämt att vi ska köpa övningskörningsskylt och börja imorn. jag är klaaad. :D :D :D hihi.

neej... nu ska jag kolla in lite fler filmer på Lovefilm.se (jag har fått ett erbjudande på 2 månaders gratis film där, och man får hyra högst 4 filmer i månaden). nån som har nåt bra filmtips? kanske nån sån där film som man bara måste se, ni vet, klassiker? för jag har ju sett de flesta "must-see"-filmer, men det finns några jag fortfarande inte sett, som folk talat om i evigheter och som blir förvånade när jag säger att jag inte sett dem. om ni fattar vad jag menar? haha. nej men om ni sett nån film ni tyckte var riktigt bra, hojta högt. eller skriv till mig... vilket som. :) hihi.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så tittar jag kanske in här lite senare. och imorn... nån gång. :)

kraam på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0