Fredag den 13de = Inte oturlig

Nej, faktiskt inte det minsta. dagen har flytit på bra, och jag har inte ens haft en tanke på dagens datum.
Man kan ju seriöst inte tycka att det är en otursdag den dagen jag får jobb!
fast jag är ju iofs inte den enda personen i världen...
har någonting oturligt hänt för någon av er idag?
förhoppningsvis inte. :)

En dålig nyhet är dock att jag nu kollade på msn.se's väderprognos igen, och då visar det sig att det inte alls var imorn det skulle bli fint väder, utan på söndag. imorn skulle det istället bli regnigt och väldigt blåsigt, tydligen.
där sprack mina badarplaner...
och på söndag kan jag inte bada heller, eftersom det är då jag ska provjobba.
och sen på måndag blir det dåligt väder igen... (säger väderprognosen alltså. det kan ju iofs vara fel)
och nästa gång det blir soligt igen skulle tydligen bli på fredagen den 20de. blää... långt kvar tills dess ju. en heel vecka. den lilla bränna jag fått kommer ju säkert ha försvunnit tills dess! haha. :P jag vill soolaa, och baadaa... (i pina colada :D)
men men...

på måndag ska jag köpa glass och ta med mig bobo hem till A, där vi tydligen ska sy hundkläder av afischer... haha.
sen på tisdag ska vi gå upp typ astidigt för att protestera mot FRA-lagen. ni borde komma dit. den officiella träffen är dock nu flyttat till onsdag tydligen, men det kommer vara folk utanför riksdagshuset på tisdag också, däribland vi då... oc våra vovvar. :P

men nu ska jag faktiskt börja kolla på filmen... en timma senare än jag hade tänkt, men jag är nästan piggare nu än då. fast det kanske beror på att jag är övertrött iofs... :P

men iaf. film.
kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0