God Morgon

ja, nästan iaf.
vaknade väl för typ 1 timme sen, försov mig lite, men det gjorde ingenting för mamma gick ut med vovven ändå. :)
har suttit här och försökt ringa hundtrim, men det tutade upptaget, kollade på några andra kattpensionat här i stockholm (om ni haft er katt på pesionat eller känner nån som haft det här i stockholm, har ni några rekommendationer?)
men det vi (lillasyster) valde från början verkar vara det bästa.

nu ska jag nog cykla ner och köpa vovvemat, för den är slut. och så måste jag ju köpa öronrens också... för den är också slut.
sen ska jag väl försöka ringa hundtrimmen igen, fixa lite andra grejer, och sen ikväll ska jag åka hem till A en stund och kolla på kläder som jag ska få om jag vill ha dem... hoppas  jag hittar nåt bra.



blev lite utdraget här... kom in i en diskussion och glömde bort inlägget helt... haha. så nu vaknade jag för 2 timmar sen. :P

men som sagt... måste cykla iväg. men först måste jag äta för jag har hunnit bli hungrig också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0