God morgon

hej hopp!
vaknade för 45 minuter sen, har ätit frukost och satt mig i sängen igen.
nu ska jag checka lite grejer på datorn, sen ska jag göra mig i ordning, och chilla ett tag innan jag ska åka.
vet fortfarande inte riktigt om jag åker kommunalt eller om jag får skjuts. hoppas på skjutsen, men om det är fint väder ute kan jag ju inte tvinga nån att skjutsa mig till jobbet om de kanske vill åka och bada eller nåt istället.

jag kommer nog komma hem någon gång vid 7. slutar 6 antagligen... så jag skriver när jag kommit hem sen.
än en gång, önska mig lycka till och sparka mig i baken! hoppas på att jag kan sälja underkläder över telefon.... haha. 

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0