Grill och chill... shiet, vad vitsig jag är. :P

tja.
kom tillbaka från grillningen för lite mer än en timma sen. :)
det var trevligt.
cyklade med bobo i koppel hela vägen till sjön och sen hem igen. han var jätteduktig. :D brukar inte cykla med honom, men tänkte att jag skulle träna honom på det, så jag gkjorde det idag, oc det gick som sagt jäättebra.
han sprang brevid hela tiden, och även om det kom vovvar och människor både till fots och på cyklar så gjorde han ingenting (förutom en gång på vägen hem när han var trött och slet sig...) men annars gick det bra. och han stannade inte, eller drog för att han behövde kissa, utan han stannade när jag stannade och sa till honom att han fick. så duuktig min ovve. :) sötnos.
sen var han rätt död när vi satt och krillade och krejjer, men dooktig var han iaf.
men på vägen hem gick det aningen segare. :P
vi hade trevligt iaf, spelade kubb och körde gris, fast på vårt eget lilla sätt... döpte om leken till gris?! (istället för att man får G, R, I och S fick man nu även ? och ! också, så spelet höll på längre.) dessutom körde vi bara med en hand, så man kastade fotbollen med en hand, och fångade den med en hand. haha, man såg helt galet ut när man gjorde det, typ som en knäpp servitris som hade svårt att balaser tallrikarna... :P
ja, jag är lite småtöntig sådär, men det är faktiskt kul att leka barnlekar med sina syskon ibland. ^^

nu är jag hemma iaf... känner mig lite smootsig, har inte tvättat mig på ett tag, låg ute i solen och svettades i typ 2 timmar här hemma, har suttit i solen och grillat på en sten och gått barfota i gräset och spelat spel i flera timmar, och nu... sitter jag i sängen. haha. ska nog gå och ta mig ett bad snart... 

meen... skriver mer senare. 
kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0