Hemma från jobbet

Tja.
kom hem för typ 45 minuter sen kanske, sitter just nu och kollar på scary movie 3. :P
Gick inte så jättebra på jobbet idag heller, sålde bara 13 produkter. men det kändes bättre iaf, för jag satt inte ensam den här gången. en kille som började jobb samma dag som mig var där också. :)
hoppas verkligen att jag börjar sälja bättre när jag får pressen på mig, för det här var sista gången jag fick fast lön... från och med nu börjar vi med att tjäna provision. :S leeeskigt... men man kan ju också tjäna mycket mer om man säljer mycket, så får väl kämpa! :D
blev inte lika trött idag i alla fall. skönt.

imorn ska jag nån gång under dagen hem till A, och vi ska chilla massor. myys ska det bli.
kanske hinner åka in till farsta med mama också och köpa lite grejer vi måste ha innan resan.

skriver mer senare. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0