Hemma igen...

hejsan hoppsan! :P
vaknade seent hos bajb imorse, struntade i att gå på den där demonstrationen. orkade verkligen inte. vi skulle behövt gå upp så tidigt, och åka med vovvar på tunnelbana och grejer... så vi sov istället.
kollade på fight club en gång till igårkväll. A älskar ju den också, och jag kände att jag var tvungen att se den iaf en gång till innan jag skickade tillbaka den. nu är paketet ihopklistrat och redo att skickas. lite sorgligt. hade velat behålla filmen i evigheters evighet. men det får jag inte. :( lessen jag.
men iaf... vi var trötta.
gick upp och fixade gottig frukost, åt gottig frukost, blev asmätta (är det fortfarande), och sen gick vi ut med vovvar på liiiten promenad, så de gjorde det de skulle...
efter det åkte jag och min vovve hem.
på tvärbanan hem mötte jag J, som var lika trött som jag. :P haha. världen äär liten... tydligen. iaf stockholm. ;P
jaaa... nu ska jag ta den tden jag har kvar innan jag måste åka till att duscha, byta kläder, kanske äta lite och sminka mig lite grann. sen vid 4 bär det av till jobbet igen.

så nu stänger jag ner laptopen. skriver mer när jag kommer hem sen igen...
kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0