Hemma igen.

Tja.
igår var jag hemma hos A med vovvarna. :)
vi hade trevligt.
kollade på film, men somnade i A's översköna säng. :P
vaknade på morgonen, var tvungen att gå ut med min vovve som inte mådde så jättebra... men han mår bättre nu. :)
så åt vi lite frukost, kollade klart på filmen vi började se igårnatt, som var "Garden State". bra film.
sen kollade vi på "Saw 2", också en bra film. bättre än ettan. men den var inte så läskig eller äcklig som jag trodde. kanske berodde det mycket på att det var ljust utanför, men ändå. :P och nu när jag sett 2:an måste jag ju se 3:an, eftersom det slutade med nånting som kommer få en fortsättning...
chillade där ett tag, och sen åkte jag och min vovve hem igen.

just nu sitter jag här hemma och tar det lungt framför min tv. :)

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0