Home from work, and totally exhausted.

Ja... väääldigt trött nu.
men kul var det, rätt så iaf.
kom dit vid 1, och var väldigt osäker på vart jag skulle gå, för jag såg bara folk som satt och jobbade till en början, men efter ett tag kom min chef (tror jag), och tog in mig i ett rum där det satt några till som var nya där. därinne fick vi sitta och skriva i några papper, och läsa igenom allt jobbet innebar och så, och sen kom han tillbaka ("chefen") och berättade lite mer för oss om hur vi skulle göra, vi fick kolla på ett manus och så...
sen placerade han ut oss med andra som jobbade där. man fick sitta bevid nån som jobbat där lite längre, och så visade de hur systemet funkade och jag fick lyssna när hon ringde upp folk och så. sen fick jag pröva på lite själv, och sen var det lunch. sen efter lunchen fick vi egna datorer och headsets, och så satt vi och ringde upp massa folk och försökte sälja. det var inte precis lätt, men lite enklare än jag trodde iaf, och man kom in i det efter ett tag. men jag fick inte sålt så jättemycket. det gäller väl bara att hitta sin egna strategi utan att vara påträngande. men nu ringde vi bara såna kunder som inte köpt nåt förr, och då är det oftast svårare än när man ringer såna som redan köpt saker per telefon.
dagen gick iaf bra, och folk var schyssta där. det känns bättre när man sitter med folk som också är helt nya.
jag ska dit på tisdag igen, och sen får vi se. man får 2 "provtillfällen" så att säga.
idag tjänade jag ungefär 450 kronor. najs. det är pengar. :) hihi.
slutade 6 och kom hem vid typ 7, så åt jag mat, kollade miami ink och ja, hade ont i huvudet. men det har gått över nu. är bara trött.

så nu ska jag chilla.
skriver kanske mer senare. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0