Humm... jag funderar jag...

på några olika saker.
en av dem är om jag ska kolla på film såhär på midnattskvisten...
har ju fått "fight club" hemskickad, och har inte kollat på den än, så jag tänkte att det vore rätt smart att kolla på den nu. känner mig inte så trött, och även om jag lyckas somna kan jag ju alltid kolla klart på den en annan dag. imorgon exempelvis...
tja... vi får se.

förhoppningsvis blir det bra väder imorn, så man kan åka och bada. vare sig det blir med vänner eller med familjen vet jag inte säkert än... men bada blir det nog iaf, OM det blir bra väder, dvs... och det hoppas jag verkligen att det blir.

uhh... känner mig aningen nervös för att provjobba på söndag...
jag har ju aldrig liksom jobbat nånstans där jag inte känner någon förut. vad gör man egentligen, hur gör man? går man bara dit och säger: "hej, jag skulle komma hit för att prova på att jobba här idag... öhm..." GAH! jag vet nada...
av den anledningen, och för att det är roligt och trevligt såklart, skulle det vara bra att träffa J imorn, eftersom hon jobbar där och känner alla, och vet hur det går till... ge mig några tips liksom, så jag kan förbereda mig... 
om ni har några tips vore det också bra... 
jaa... annars får jag väl bara pröva mig fram... typ... usch nej, jobbigt sånt där. 

men iaf... nu ska jag göra något. kanske film, kanske bara checka lite onödiga grejer på datorn, kanske annat... 

kraam på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0