I'm baaack....

tzenare.
kom hem från jobbet för ungefär en timme sen. trött.
jobbade från 5-9, och sålde rätt mkt... 42 produkter på 4 timmar är inte fy skam... :D
vet inte om jag ångrar mig lite... de frågade om jag ville gå över till provisionssystemet (just nu tjänar vi 90 i timmen, och om jag hade bytt hade jag tjänat typ 130 i timmen, idag alltså), men jag sa att jag ville vänta lite med det.... om det skulle skita sig en annan dag. men jag kunde ju tjänat mer... men aja, jag tjänar ju fortfarande pengar liksom... :P får se hur det går imorn, om det går lika bra som idag eller bättre går jag nog över till provisionssystemet... :)

men nu orkar jag inte skriva mer...
imorn blir det chill här hemma under dagen, och sen ska jag jobba på kvällen igen.
skriver mer imorn.

kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0