I'm getting tired.

ja faktiskt. väldigt tidigt för att vara jag, men det är egentligen inte så konstigt med tanke på att jag inte vant mig vid jobblivet ännu.
så jag tror jag ska stänga av datorn och lägga mig och läsa, och så småningom sova, istället. känna ändå inte som om det finns nåt kul att göra på datorn just nu...

men jag skriver mer imorn. hinner antagligen skriva innan jag åker hem till A, ska ju inte vara där såå tidigt. sen kommer det nog bli lite skrivande väl hemma hos henne också, eftersom jag kommer bli lämnad ensam en stund. :P

så, hörs imorn.
kram på er, och gonatt <3

Kommentarer
Postat av: T

Godnatt <3

2008-06-15 @ 22:39:15
URL: http://perfektaduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0