Inspelnings-tittande.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, bara kände att det var dags... :P
Har nyss kollat på inspelningen av de första avsnittet av vänner nånsin. har ju redan sett det typ 50 000 gånger, men man kan aldrig se för många gånger på vänner-avsnitt.
sedan var det inspelningen av det sista avsnittet at gossip girl. asbra. som vanligt. <3
och så kollade jag på det första avsnittet för den här säsongen av LOST. har intew sett ett enda avsnitt än (förutom nu då...) och min styvpappa har spelat in varenda avsnitt. så jag ska kolla på de resterande typ imorn... kanske. får se. :P
imorn ska jag typ mest ta det lugnt. men jag tror jag borde städa lite också... :/ så får väl göra det med...
och på måndag är det tillbaka till jobbet igen. J kommer jobba samtidigt som mig, så jag blir inte ensam iaf. :)

nej... nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig snart. är inte alls trött egentligen, men borde sova ändå. 
kan ligga och läsa lite annars... 

hörs imorn. 
gonattkraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0